Doorgaan naar hoofdcontent

Spring erin!

Ik houd van zwemmen. Ik ben, voor zover ik weet, nooit langzaam het water ingelopen, vanaf de kant.
Ik spring er altijd gelijk in. Kopje onder! Frisse duik.
Wat er dan over je heen komt is water, ontspanning, een andere wereld.
Ik houd van nieuwe dingen, kennismaken, uitproberen. Ik ben nieuwsgierig.
En ben altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen, voor mezelf, privé of het werk....

Vanmorgen ben ik helemaal bijgepraat door Gerard Duursma, ofttewel @bonopoly, inspirerend spreker, marketeer, entertainer... 


Voor het mediatheekteam van NHL Hogeschool gaf hij een workshop over innoveren, web 3.0, inspireren, en vooral doen!
Enthousiast geworden, ben ik nu al benieuwd waar dat naar toe gaat. Met andere woorden, hoe we als team verder kunnen met de genoemde thema's. Uitdagingen genoeg, maar waar te beginnen....
Wordt vervolgd!

Foto's: huizenga, cop. 2013

Presentatie @bonopoly is hier te vinden:  http://www.slideshare.net/bonopoly/nhl-mediatheek


Reacties

Populaire posts van deze blog

Vallende fietsen

  Vandaag een dag van vallende fietsen dus leek het me beter een eind te gaan wandelen

Rondje rond de brand

Heerlijk gefietst op deze mooie herfstdag. Noem het een rondje rond Suawoude, een rondje rond de  brand . De inwoners van Suawoude waren minder blij…..

2019